דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך עושים בנים או בנות? - טכניקות לקביעת מין היילוד 

מאת    [ 17/11/2010 ]

מילים במאמר: 494   [ נצפה 18088 פעמים ]

בעוד זוגות רבים מניחים לגורל או לביולוגיה הטבעית לקבוע את מין היילוד, זוגות אחרים מחפשים נואשות דרכים להשפיע או לבחור את מינו של הילד העתידי. זה נכון במיוחד אצל זוגות מערביים שכבר יש ילד או ילדה (או כמה ילדים מאותו מין) שפשוט רוצים "לאזן" את הדברים על ידי הבאת תינוק מהמין השני. זוגות אחרים פשוט רוצים להיות אלו שמחליטים לגבי מין הילד שלהם.

המגדר של הילד נקבע באופן ביולוגי ומבוסס על שילוב של שני כרומוזומי המין שעברו בירושה מהאם ומהאב. הביצית של האישה מכיל כרומוזום X ואילו תאי הזרע של הגבר יכולים להיות Y או X. אם הילד יהיה ילד או ילדה תלוי אם הזרע הגברי הספציפי שהפרה את הביצית מכיל X (הילדה) או Y (ילד). הרבה ספקולציות הקשרות לבחירת מין הילד מתמקדות במאפיינים שונים של "זכר / Y" או "נקבה / X" למשל, כמה מהר שוחה הזרע, או כמה זמן כל סוג זרע יכול לשרוד בתוך הרחם, או איזה סוג של זרע יכול לשרוד ברמת החומציות בתוך הנרתיק.

יש שיטות מגוונות שטוענות להשפעה על קביעת מין היילוד. החל משיקולים אסטרולוגים, תזונה , תנוחות יחסי מין ועד גיל השותפים שמנסים להרות.


תנוחה מינית היא תיאוריה נוספת שיש הטוענים שיכולה להשפיע על מין היילוד. עם זאת, לתנוחת קיום יחסי המין אין שום השפעה בפני עצמה על מין היילוד. היא קשורה בדרך כלל עם שיטות אחרות המזהות את ימי הביוץ. מועד הביוץ חייב להיות ידוע (או להיות צפוי מראש) עבור שיטות אלה, כך שמומלץ להשתמש גם עם מחשבון ביוץ שמזהה את ימי הביוץ המתאימים יותר לבן או לבת.


יש הטוענים כי דיאטה היא משתנה המשפיע על מין התינוק שלך. הטענה היא שדיאטה עתירה במלחים מגדילה את הסיכוי לבן ואילו דיאטה עתירה במתוקים מגדילה את הסיכוי לבת. מחקר עדכני יותר מצביע על כך דיאטה (ובמיוחד המרכיב המינרלי של דיאטות מסוימות) יכול להשפיע על מין התינוק. מחקר אחד הסתכל מקרוב על הקרום העוטף את הביצה מופרית ומגן על הביצה כי הזרע צריך לחדור על מנת להפרות את הביצית. הזרע חייב "לפתוח" קולטנים מסוימים בקרום השקוף כדי לקבל גישה לליבה הגנטית של הביצית. לפיכך, דיאטה עשירה בסידן ומגנזיום (ונמוכה בנתרן ואשלגן) עשויה למשוך כרומוזומים מסוג X כלומר - נקבה. לעומת זאת, לדיאטה עשירה בנתרן ואשלגן אך נמוך במגנזיום וסידן היתה השפעה הפוכה, ותמשוך זרע מסוג Y כלומר - בן. בכל מקרה כדאי להוועץ עם הרופא לפני שמתחילים בדיאטה מסוג זה.

החברה המערבית יותר ויותר מוקסמת מהאידיאולוגיה הכללית של "זכות הצרכן לבחור", לא מפתיע אם כן כי זוגות רבים רוצים לשלוט על מגדר התינוק שלהם . עם זאת, שיטות אלו שהוזכרו לעיל אין להן תימוכין כלשהם על ידי הרפואה.  מחקרים רבים טוענים כי אים למעשה השפעה חד משמעית ודאית על מין היילוד. הדרך היחידה לקבוע את מין היילוד תעשה על ידי שיבוט מלאכותי. בכל מקרה לא לשכוח כי כך או כך יש תמיד סיכוי של 50% בן או 50% בת, ואולי די בכך.

כל הזכויות שמורות © מחשבון ביוץ




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב